donderdag 20 januari 2011

Mijn levenslijn

Toen ik de achtste januari -na het dagelijks trachten te bespreken van een tiental albums- vaststelde dat bij het deels overlopen van de 2010-jaarlijst er waarschijnlijk nog een honderdvijftigtal overbleven, besefte ik dat er dringend een extra tand moest bijgestoken worden wou ik in 2011 op zijn minst ooit met een schone lei beginnen. Nu was er geen ontkomen meer aan en dus vereiste dat wederom het verhaspelen van tien strips per dag. Tien! Alsof een mens niks anders te doen heeft en lekker lui achterover in de zetel kan liggen. Veel ruimte voor ontspanning is er dan ook niet, het blogaanvullen evenmin. En toch moet het een keer gebeuren (ik prepareerde ze wel, maar postte ze nooit als telkens een gat viel), nu wel! Met terugwerkende kracht, december 2010 incluis.
Begin maar te doorbladeren!
- Arboris Luxe Reeks 7: Zara
- Hellboy 3
- Holle aarde 2: Zara
- Kiekeboe 127
- Levenslijnen 6
- Levenslijnen 7
- Rainbow pockets 964: Vader & Zoon zijn terug!
- Rainbow pockets 965: Barbara Stok
- Schateiland en Ontvoerd
- Schrauwen: De man die zijn baard liet groeien
- Vreemde liefde 2

Geen opmerkingen: