Het klinkt als de nieuwste Lotto-trekking: Jommeke for life.
Ballon Media zet er vaart achter om het keurmerk Jommeke steeds explicieter te exploiteren. Een prominente aanwezigheid op de 'markt' moet er voor zorgen dat de verkoop verder aanzwengelt en we bovendien bewustworden dat deze speler meer is dan een belangrijke verkoopspilaar op en in het Vlaamse striplandschap. Hou je vast, Jommeke heeft immers ook een morele waarde! Bevestige de lucratieve bijdrage van Ballon Media aan het fenomeen goede doelen met Jommeke for life.
Lotjes worden niet verkocht, er valt helaas niks te winnen. Tenzij het sussen van ons kinderlijke geweten. Wél draag je deels bij tot de ontbossing van de wereld ten voordele van de bewustwording omtrent de honger in de wereld.
Stel je voor dat ze opteerden voor het heruitbrengen van het Jommekes-lied? Past dat niet beter in de schietkraam van Studio Brussel. Music for life met Jommeke. Nu moet je het uiteindelijk stellen met een zestiental gags én spelletjes die de lezer brengen naar... de juiste hamburger.
Waar blijft trouwens professor Gobelijn die met een kleine krachttoer de wereld niet enkel op papier kan verbeteren?
Te verschijnen op 7 december: Jommeke For Life. Per album gaat één euro naar Music for Life. Softcover. 32 pagina’s, full colour. Adviesprijs: € 4,95.
Ik gok voor volgend jaar op het uitbuiten van het kind met Jommeke en de Sint.
woensdag 16 november 2011
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten