woensdag 11 mei 2011

Het symptoom van de midlifecrisis?

Wat ik me afvroeg: "Mannen kunnen te kampen hebben met een midlifecrisis rond hun veertigste, maar blijven er vatbaar voor tot hun vijftigste. Ze zitten dan ongeveer op de helft van hun leven en maken de balans op: heb ik bereikt wat ik wilde bereiken? Ben ik gelukkig in mijn huidige situatie? Wat ligt er nog in het verschiet? Mannen die ontevreden zijn in hun werksituatie of met hun liefdesleven zijn meer geneigd aan een midlifecrisis ten prooi te vallen. Vaak zijn de symptomen ervan veeleer onschuldig: man koopt een motor, laat plots een baard groeien, wordt lid van een duikvereniging of gaat de Mount Everest beklimmen."
Bij mijn weten heeft mijn zus geen last van baardgroei, noch gaat ze hoge toppen scheren en/of de dieperik induiken. Komt ze ondanks deze tekortkomingen toch in aanmerking voor de midlifecrisis?

Geen opmerkingen: