Een Dickensiaans avontuur, door de luchtigheid van Fourquemins tekeningen net niet als melodramatisch te bestempelen. De Wezentrein mist vooral diepgang. Harvey/Jim die al zo lang worstelt met zijn opgedrongen lot en nu pas op latere leeftijd het verleden wil uitklaren. Dat Bianca zijn pad kruist in de grootstad is wel erg toevallig, niet? Ze is de functionele deus ex machina die zich wel erg snel overgeeft aan de hulpeloze, introverte man. Harvey, leuk boekje, echter geen harde kaft waard.
- Urbanus 158 **
- Werelden van Thorgal, De - Wolvin 4 HC ***
- Werelden van Thorgal, De - Wolvin 4 SC ***
- Wezentrein, De 2 ***
Posts tonen met het label Fourquemin. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Fourquemin. Alle posts tonen
dinsdag 15 april 2014
Abonneren op:
Posts (Atom)
