dinsdag 28 april 2009

Het staat in de Sterre geschreven: Jon Rohner

Allereerst de nodige frustraties ventileren. Na vrijdag en maandag te mogen genieten van de heerlijke Belgische ambtenarenbureaucratie was het vandaag een ander euvel dat de stoppen deed doorslaan: een gebroken scherm van de laptop. Toch niet zo onkreukbaar! Is het een krachtige revanche van mijn apparaat op mijn voortdurende getokkel door een Blutch te veroorzaken tijdens de vertaling van Blotch? Nu ik einelijk eens wat voorsprong neem op het Glad IJs-werk, met Chauzy's Van nature uit reeds achter de kiezen. Stel je voor dat ik het bestand niet kan recupereren. Zwijg me van backups. Gelukkig viel er ook goed nieuws in de bus: het staat in de Sterre geschreven! De betrokkene weet wel waarover het gaat. Proficiat, Vlaanderen is een hemellichaam rijker.
Wat sprong er vandaag in het oog? Toch wel de uitstekende bundel van Jon Rohner, reeds een tijdje geleden verschenen en nu pas ruimte gemaakt om te (her)ontdekken.
- Durango 15 HC
- Durango 15 SC
- Galop 3
- Jon Rohner 0
- Jon Rohner 1
- Lanfeust van de Sterren 7 HC
- Lanfeust van de Sterren 7 SC
- Leven is lijden 1
- Leven is lijden 3
- Luuna 3
- Sterrenjagers 1

Geen opmerkingen: