dinsdag 16 september 2008

De PI van Baudoin

Baudoin op het voorplan met drie interessante titels: Carla, Opa en De weg naar Saint-Jean. Nu in de winkel te koop voor slechts 5 euro het stuk. Daar kan je niks mis mee doen. "Ik hield van de verhalen die Jacques Lob voor Carla schreef. Ik wist niet, hij wist niet, dat een kanker in zijn binnenste bezig was zijn leven te verslinden, dat zijn laatste heldin, Carla, hem zou helpen de rivier over te steken. Onze schepping wist meer van ons dan de artsen. We hebben lang gepraat over de laatste aflevering. Ik heb die in mijn eentje geschreven. Ik had de lachwekkende idee opgevat om wraak te nemen en wilde dat Carla de dood zou overwinnen."
- Arno 4
- Black Orchid 1
- Black Orchid 2
- Black Orchid 3
- Carla
- Farao 3
- Farao 5
- Opa
- P.I. van Hollywood 1
- P.I. van Hollywood 2
- P.I. van Hollywood 3
- P.I. van Hollywood Integraal
- Weg van Saint-Jean

Geen opmerkingen: